Internet danas koristi gotovo dvije trećine građana starijih od 15 godina, pa se može konstatirati da je informacijska i komunikacijska tehnologija zastupljena u oko 70% kućanstava Hrvatske, a najviše se koristi u svrhu :
informiranje o dnevnim događajima - 74 %
traženje informacija o proizvodima / uslugama - 69 %
slanje / primanje el. pošte - 68 %
korištenje društvenih mreža - 58 %
Postoje također i razna ispitivanja o korištenju interneta kao sredstva reklamiranja i predstavljanja poslovnih subjekata lokalnom i globalnom tržištu, te njegova uporaba u poslovnoj komunikaciji.
Slična istraživanja smo u posljednjih mjeseci napravili i mi, pa donosimo neke sažetke svih rezultata :
Ispitanici u načelu pokazuju pozitivan stav prema elektroničkom poslovanju i smatraju ga poželjnim jer značajno ubrzava procese i smanjuje troškove.
Većina onih koji imaju iskustva sa elektroničkim poslovanjem (internet bankarstvo, on-line oglašavanje, on-line narudžbe, javne usluge) zadovoljni su efektima i smatraju ga važnim za poslovanje poduzeća, ali isto tako smatraju da potencijali elektroničkog poslovanja nisu dovoljno iskorišteni.
Na osnovi dobivenih rezultata ankete, zaključak je da bi važan mehanizam prihvaćanja elektroničkog poslovanja bio njegovo ubrzano uvođenje u poslovno okruženje (snow-ball effect), a poslovni sektor bi trebalo poticati da uvođenje elektroničkog poslovanja postave kao strateške prioritet.
Dio tvrtki teško prihvaća elektroničko poslovanje zbog teško promjenjivih navika u poslovanju (npr. u prodaji proizvoda) ili zbog visokih troškova uvođenja elektroničkog poslovanja (manje tvrtke).
ProBiz - internet i marketing veliku energiju ulaže u unapređenje procesa i platformi svih elemenata internet marketinga, kako bi se taj vid oglašavanja što više približio SVAKOM poslovnom subjektu.
Technema © Copyright 2021 All Rights Reserved