Imate web stranicu, a kao da je nemate

Danas, svaka imalo ozbiljnija tvrtka, ima ili želi vlastitu web stranicu. Raznih "majstora" za izradu web stranica nalazimo na sve strane, i koji će to za nas napraviti besplatno, gotovo besplatno, ili već za par stotina kuna. Standardne su to i ponude kojima nas "bombardiraju" u mail-ovima i u  reklamama sa interneta, časopisa ili novinskih (ili web) oglasa.

Ali tu se postavlja pitanje : da li, i zašto, nam treba web stranica? U većini slučajeva, web tj. internet, bi trebao biti naše predstavljanje svijetu, naša moderna i funkcionalna vizit karta, naša ponuda, potražnja, djelovanje, i ona ne bi trebala biti samo naš izlog, već i sredstvo ostvarivanja zarade. Imati tvrtku bez web stranice - to je kao imati auto bez goriva. Svi znaju da ga imate, ali nitko ne vidi da ga vozite.

Imati web stranicu samo da bi je imali, pa da za nju zna samo nekoliko ljudi (rodbina, prijatelji ili poslovni partneri kojima smo dali vizitku na kojoj piše naša web adresa), i mi smatramo kao nepotreban trošak.

Primjer 1

Tvrtka ima web stranicu, koju je izradila (odnosno, kojoj su za male novce izradili "majstori" sa početka priče), i koja ima izgled "slikovnice", i obično su to web stranice upitne dizajnerske i sigurnosne kvalitete. Ali ok, imate takvu stranicu i na njoj ste izložli svoje usluge i proizvode, djelatnost, kataloge, fotografije i kontakt podatke... Sa vremenom se Vaša ponuda možda  nadopunjuje ili mjenja, prilagodba tržištu se nastavlja, uveli ste možda ili planirate uvesti neke novosti, i onda shvatite da ne možete mjenjati sadržaj stranice, opet vam treba taj isti "majstor", opet treba nešto platiti i tako u nedogled...

Primjer 2

Tvrtka ima web stranicu, kvalitetniju, lijepog dizajna sa hrpom nekakvih flash animacija a koje zapravo najviše uveseljavaju i zadivljuju Vaše dijete i njegovo društvo, a vi shvatite da imate isti problem kao u primjeru 1.

Primjer 3

Tvrtka ima web stranicu, kvalitetniju, lijepog dizajna sa hrpom nekakvih flash animacija koje možda i Vas same zadivljuju, imate čak i mogućnost da mjenjate, dodajete i brišete sadržaje na stranici, ali shvatite da kad Vas potencijalni klijenti na webu žele pronaći, to postaje nemoguća misija.

Doduše, mogu Vas pronaći, ali u Google-u moraju doslovce upisati www.imevašedomene, ali čim u pretrazi upišu ključne riječi ( npr. kožna garnitura, i recimo grad u kojem se nalazite), a koje su vezane za Vaše poslovanje kao trgovca namještajem, shvatite da Vas i Vaše stranice nema niti na prvih 10 stranica na Google-u.

Što je zajedničko web stranicama iz primjera 1-3? Ukratko, nemogućnost kontrole vlastitom prezentacijom, davanjem informacija i položajem na web-u.

Svjesni svega gore navedenog, i prateći osnovnu ideju pristupačnosti prema svim poslovnim subjektima, prilikom izrade ili redizajna web stranica, osim u cijeni i jednostavnosti, vodili smo računa da dobijete mogućnost NEOGRANIČENOG hostinga - unosa podstranica, tekstova, proizvoda, kataloga, foto i video materijala, vijesti i najava, itd, te profesionalni dizajn sa svim sadržajima : CMS (Content managment system-sustav za samostalno uređivanje stranica ), internet prodaja ( web shop ),  profesionalna SEO optimizacija i još puno toga.

Ovakvim konceptom izrade web stranice, uštede su višestruke:

Održavanje web stranice (nemate potrebe za dodatnim plaćanjem web dizajnerima za održavanje web stranice, i/ili doplate za dodavanje ili mjenjanje sadržaja).

Plaćanje preskupih "banner-a", radi postavljanja linkova prema Vašoj prezentaciji

Plaćanje skupih e-mail kampanja, koje zbog svoje velike cijene, često ne opravdavaju uloženi novac

Plaćanje usluge Google AdWords, radi "dovođenja" potencijalnih klijenata na Vašu web stranicu

Upravo zbog toga, veliku pažnju smo posvetili takozvanoj SEO optimizaciji Vaše stranice, što pojednostavljeno znači proces poboljšanja vidljivosti (pozicije) Vaše web stranice u tražilicama,tj. rezultatima pretraživanja, i sa osnovnim ciljem - da budete viđeni!