Mi ćemo vas pitati - a zašto ne?
Pretpostavimo da ljudi (ne samo oni bliski vama) žele znati tko ste i što imate za ponuditi, ili su vaši potencijalni klijenti u potrazi za vašim uslugama ili proizvodima na internetu, a vi niste u 'pravo' vrijeme na 'pravom' mjestu - da li će to biti poželjna situacija za vas?
Svijet se sve više "digitalizira"
Svaki dan je sve više i više ljudi na webu. Gotovo svako domaćinstvo ima pametni telefon (smartphone), računalo, telefonsku liniju i internetsku vezu, a za ljude bez računala i interneta postoji bezbroj "internet" kafića. Uz ogromnu količinu informacija dostupnih online, bez ograničenja u vremenu ili lokaciji, internet je postao glavni izvor informacija putem kojeg ljudi istražuju tvrtke i njihove ponude proizvoda ili usluga (zapitajte se koliko puta ste vi tako i sami postupili).
Web stranica je vaša naisplativija i najfunkcionalnija vizit karta
Web stranice jedine (osim vas osobno) na najbolji način mogu predstavljati vas, vašu organizaciju ili vaše poslovanje. To je vaša jedinstvena prilika da sa jednog mjesta pokažete i objavite svoja znanja, zamisli ili ideje i proizvode, a da ona budu dostupna svakome, bilo gdje, 24 sata dnevno i 7 dana u tjednu.Web stranicama dobijate najbolju marketinšku interaktivnu uslugu, kojom sami upravljate i uz osjetno smanjeni trošak! Možete li se sjetiti bilo kojeg drugog komunikacijskog medija koji može to učiniti za vas, a da bude isplativo?
Povećajte svoju poslovnu prisutnost, komunicirajte sa svijetom i proširite svoju bazu klijenata na globalnoj raziniSve je više oglasa i ponuda pojedinaca i poslovnih ljudi, koji su na webu u potrazi za poluproizvodima, proizvodima, poslovnim ponudama ili partnerstvima. Bez obzira gdje se nalazite, možete doći (ili oni do vas) do najudaljenijih mjesta, najavljivati nadolazeće događaje ili nove usluge i proizvode, objavljivati popuste ili rasprodaje, postavljati slike i filmove, ili jednostavmno dobijati povratne informacije u bilo koje doba dana i iz cijelog svijeta. Web stranica je idealno mjesto za komunikaciju s kupcima, dobavljačima ili partnerima, mjesto gdje možete staviti svoje prospekte te dati informacije o svojim proizvodima i uslugama, vašim referencama, metodama plaćanja, vašim lokacijama, itd.
Najnovije informacije o vašem poslovanju u realnom vremenu
Što ako vaši materijali, najave ili vijesti moraju biti objavljeni klijentima i partnerima već danas, ili čak ovog trenutka? Sada nove informacije mogu biti svima dostupne onog trena kad vi to poželite, i sa svim povezanim materijalima kao što su fotografije, tablice, grafikoni, prospekti, katalozi i sl., te objavljeni u istom vremenu.Niti brošura, radio spot, novine ili TV oglas ne može objaviti ili osvježiti takvu poruku kao što se to može putem web stranica. Da biste zadržali svoje kupce i klijente, ili pridobili nove, vrlo bitno je da ih držite informiranima o nekim promjenama ili o najnovijim vijestima, aktivnostima, događajima i uslugama, a za takvo što vam tiskani materijal ne može pružiti potrebnu fleksibilnost.
Pojačati javni interes
Ljudi naviše vole vidjeti vaš proizvod ili uslugu "u akciji" ( sve dok ga ne čuju, nitko neće znati da je vaš album odličan ). Kako u 3D prikazu izgleda namještaj u unutrašnjosti neke sobe? Kako funkcionira neki novi kuhinjski multipraktik? Kako teče proces proizvodnje vašeg prizvoda, npr.vina?
Web stranice mogu iskoristiti ogromnu snagu ovog high-tech svijeta, kako bi napravili dobar dojam i privukli klijente! Dodavajte animirane logotipe, slike visoke rezolucije, zvučne datoteke, video materijale koje pokazuju na koji način vi nešto radite, video uputstva za neke nove uređaje ili fitness programe i još mnogo toga što će vrlo efektno proširiti informaciju koju ste željeli dati.
Za razliku od npr. tiska, gdje vaši potencijalni klijenti mogu formirati samo nejasnu ideju vizualne, interaktivne i dinamične kvalitete vašeg proizvoda ili usluge, web stranica će omogućiti posjetitelju da ima gotovo sveobuhvatan prikaz vaših proizvoda ili usluga.
Mogućnost proširenja mreže kupaca kroz vlastiti web shop ( internet trgovinu)
Internet je otvorio novu eru prodajnih mogućnosti i sve više tvrtki se okreće i web shop-u kao prodajnom mjestu, a neki web shop koriste kao svoj primarni kanal prodaje i distribucije.Prednosti korištenja online, tj. web trgovine su ogromne : za pokretanje web shop-a dovoljan je jedan dan ako imate sve materijale pri ruci; niste ograničeni lokacijom trgovine i radnim vremenom jer vaša web trgovina može raditi 24 sata dnevno; manji troškovi prodaje omogućuju smanjivanje cijena proizvoda i povećanje vaše konkurentnosti na tržištu; povećavate komoditet vašim potencijalnim klijentima jer vaš kupac može napraviti kupnju dok sjedi u čekaonici, čekajući liječnika da ga pozove, itd.
Osim toga, usvajanjem interneta kao još jednog prodajnog mjesta ne samo što nadopunjujete vašu ponudu i stvarate mogućnost veće zarade, nego i zapravo ne gubite ništa, jer nema potrebe (ako to ne želite) za zatvaranjem već postojećih prodajnih kanala.
Ušteda vremena i interakcija sa klijentima
Osoblje koje radi npr. na nekoj recepciji će vam reći kako su vrlo često najviše vremena potrošili na odgovaranja na ista pitanja, iznova i iznova. To su obično upiti koje kupci i potencijalni klijenti imaju i prije nego što su stupili u kontakt sa vama. Ukoliko neke najčešće odgovore postavite na vašoj web stranici izgubićete manje vremena u objašnjavanju nekih stvari koje su za vas možda uobičajene, ali vaši klijenti bi ih, naravno, željeli znati. Putem web stranica također možete dobiti povratne informacije od svojih korisnika i predvidjeti njihove promjenjive potrebe, što vam može puno pomoći u prilagođavanju u promjenama na tržištu.
Danas, čak i male tvrtke razumiju važnost interaktivne i dinamične web stranice, jer ona stvara pozitivan imidž tvrtke i pomože izgradnju brand-a.
Dakle, ako ne želite biti zaboravljeni, i ako želite biti u korak sa današnjim vremenom i potrebom kupaca i ostati u ravnopravnoj utrci u budućnosti - napravite web stranice!
Technema © Copyright 2021 All Rights Reserved