Sa svim mogućnostima Facebooka, blogova i ostalih socijalnih mreža, često se postavlja pitanje da li je još uvijek potrebno imati osobnu, tj. poslovnu web stranicu. I tu je odgovor vrlo jasan: da, da i da!
Možda najglavniji razlozi zašto imati web stranicu tvrtke, i zašto je to i dalje tako važno:
1. Biti pronađen - mjesto broj 1 na koje će netko doći u potrazi za vašim poslovanjem, su vaše web stranice. Proizvode, usluge ili informacije ljudi najviše pretražuju putem tražilica poput Google-a ili Bing-a, a ne preko "fan" stranica na Facebook-u.
2. Kvalitetna urađena SEO optimizacija (Search Engine Optimization) vaše web stranice je jedna od najbitnijih elemenata u rangiranju vaše stranice u tražilicama. Ukoliko vaša stranica po ključnim rječima (npr. kožne garniture, dječje sobe, moderne kuhinje - za neki salon ili trgovinu namještaja) nije na prvih 5 stranica Google-a, velika je vjerojatnost da nećete putem interneta niti sklopiti nekakav posao. Isto tako, velik Facebook je još uvijek "ograđeni vrt" koji je nevidljiv za tražilice, osim za vaše prijatelje a koji ionako znaju sa čime se bavite.
3. Primarna aktivnost - ljudi su na Facebooku više-manje radi zabave ili kako bi vidjeli što se događa s njihovim prijateljima ili obitelji. Oni nisu tu da čuju o vašim najnovijim promocijama (što ne znači da ne treba imati Facebook fan stranice, štoviše i preporučujemo ih, ali to sigurno ne bi trebala biti vaša glavna online prisutnost).
4. Kontrola - trebate mjesto na internetu koje "posjedujete", gdje možete kontrolirati informacije i podatke. Facebook, Twitter ili druge socijalne mreže ili blog servisi, mogu promijeniti svoje mjesto ili uvjete pružanja usluge u bilo koje vrijeme (što su već i učinili nebrojeno puta), a vi na to nemate nikakav utjecaj.
5. Prilika - sve se više ljudi danas okreću internetu u potrazi za proizvodima ili uslugama, tako da nedostatak webstranica i informacija o poslovanju, može biti veliki nedostatak za bilo koju organizaciju koja pokušava ostvariti dobit u današnjem izazovnom gospodarskom ozračju.
Imati svoju web stranicu znači da možete biti učinkovitiji u pružanju informacija, jer je web najbolja komunikacijska platforma koja može jednostavno doprijeti do potencijalnih klijenata, i to na svim jezicima.
6. Branding - vlastite web stranice daju više mogućnosti kontrole nad vašim branding-om. Kada vam neke stranice (kao što je npr. Facebook) i dopusti neke prilagodbe, to je još uvijek unutar Facebook "ljuske" i postavljenih ograničenja i pravila. Tvrtke sa vlastitim web stranicama su u stanju kontrolirati sve aspekte dizajna i funkcionalnosti stranice.
7. Mjerenje - pregled, mjerenja i uvid u rezultate vaše "digitalne taktike" reklamiranja ćete puno lakše dobiti putem vlastite web stranice. Facebook i Twitter pružaju neke podatke (i/ili neke "third-parties"), ali ti podaci nisu poslovno orijentirani, što predstavlja problem kod mjerenja specifične taktike reklamnih kampanja i promocija.
Osim svega gore navedenog, imajte u vidu i to, da vašu tvrtku i ozbiljnost u poslovanju ljudi vrlo često sude i po tome da li imate vlastitu web stranicu, jer korporativna web stranica je zapravo online profil i vizit karta vaše tvrtke / poslovanja.
Technema © Copyright 2021 All Rights Reserved